1.   Kupec
  2.   B2B
  1. za unicef
  2. Vhod
  3. Priljubljene (0)
  4. Kontakt

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako lahko naročim voščilnice in izdelke?

Navodila, kako lahko naročite, lahko najdete tukaj.

Koliko voščilnic lahko naročim?

Lahko naročite poljubno število voščilnic. Minimalno naročilo je 25 voščilnic.

Kaj lahko storimo, če naredimo pri naročilu napako/ali mislimo, da smo jo naredili?

Prosimo, stopite z nami v stik čim prej, nas pokličite na telefonsko številko 01/505 63 66, GSM: 030/321 331 ali pišite na e-naslov: info@unicefvoscilnice.si. Dokler voščilnice še niso natisnjene ali odposlane, bomo lahko spremenili vaše naročilo brez dodatnih stroškov.

Kje lahko vidim, kakšni bodo skupni stroški mojega naročila?

Skupni znesek vašega naročila je viden v košarici. Lahko se zgodi, da bo cena tiska glede na vaše posebne zahteve odstopala od cenika. V tem primeru vas bomo kontaktirali.

Lahko naročim tudi na drug način, kot preko spletne strani?

Seveda, lahko se na nas obrnete na več načinov:
1. Pokličite nas od ponedeljka do petka 8.30-16.00 na telefonsko številko 01/505 63 66, GSM: 030/321 331.
2.Pošljite e-mail:
info@unicefvoscilnice.si, ki vsebuje:  
  a. Vaše podatke, da vas lahko kontaktiramo nazaj
  b. Skenirano, čitljivo izpolnjeno elektronsko naročilnico
  c. Uporabite izpolnjen obrazec Pokličite me nazaj iz naše spletne strani.

Kakšen je dobavni rok?

Vaše naročilo bo običajno dostavljeno v roku enega tedna. Prosimo, sporočite nam, v kolikor imate posebne želje glede dobavnega roka.

Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave so stroški, ki so odvisni od posamezne države na dostavo.

So ovojnice vključene?

Vse voščilnice bodo dostavljeno z ustreznimi pripadajočimi ovojnicami in so vključene v ceno voščilnic.

Številne voščilnice že vsebujejo tekst na sprednji strani voščilnice. Se to lahko spremeni?

Sprednjega in zadnjega del UNICEF-ovih voščilnic ni mogoče spremeniti. Lahko se spremeni samo notranjost voščilnice. Če imate posebne želje za večje število voščilnic oz. bi radi spremenili sprednji ali zadnji del voščilnice, se obrnite na nas.

Ali lahko preverim, kako bo izgledal dotisk na voščilnici po oddanem naročilu?

Takoj, ko bo vaše naročilo obdelano, boste prejeli e-pošto od naše servisne službe, ki vsebuje PDF z predogledom vaše naročene voščilnice. Po elektronski pošti nam lahko sporočite kakršne koli spremembe glede besedila, vrste in fonta pisave, barve, ki jo želite narediti na podlagi poslanega PDF-ja. Vašega dotiska ne bomo natisnili, dokler ne dobimo vaše potrditve.

Je možno, da je besedilo natisnjeno na obeh notranjih straneh voščilnice?

Da, če je dovolj prostora. Lahko vnesete želeno besedilo v ustreznem okencu za tekst, ki je del procesa spletnega naročila.

Ali moram plačati DDV, čeprav je moje podjetje oproščeno plačila DDV-ja?

Mi smo vam dolžni obračunati DDV, čeprav je vaše podjetje oproščeno plačila DDV-ja. Izjemoma je možno, da vam priznamo poseben popust.

Lahko prispevam donacijo poleg naročila voščilnic in daril?

Možno je, da prispevate donacijo. Pri obrazcu naročila lahko vnesete znesek donacije ali v košarici. Ta znesek bo v celotu doniran UNICEF-u. Donacije so oproščene plačila DDV-ja.

Kako lahko plačam naročilo?

Plačate lahko po prejemu računa.

fixed banner image
© UNICEF